Giải pháp nhằm phát triển chiến lược marketing mặt hàng thép xây dựng của các công ty thành viên thuộc tổng công ty thép việt nam (vnsteel)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Đình Được Nghiêm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 669.1 Ferrous metals

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2013

Mô tả vật lý: 49-55

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 557589

The quick recovery and successful development of Vietnams economy require great efforts from the Party, the government and the whole society, especially from businesses including member companies of Vietnam Steel Corporation (VNSTEEL). One of the tasks that companies need to fulfil to reach long - term goals of meeting market demands is to build business strategies and particularly marketing strategies. On the basis of exploring and analysing the situation of marketing strategies for construction steel products of VNSTEEL members, the article suggests some solutions to develop strategies for construction steel products to create competitive advantages for companies, and better meet the market demand.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH