Hiện trạng phát triển và phân bố chợ việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Cảnh Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 495.922 Vietnamese

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 141-148

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 557750

Markets is a traditional commerce form in Vietnam. Markets has ditribution in everywhere to respond demand of people. Although many forms of modern commerce begans are formed in the Doi Moi period, the markets is the most popular commerce in domestic trade of Vietnam. In many years, markets of Vietnam are more and more qualitatively, but still a lot of weakness. This article focuses on analying situation of deverloping and distribution of markets, such as: deverloping of the number of markets, density and radius serving to provide, infrastructure, period to activities markets...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH