Kinh nghiệm nâng cao lợi thế cạnh tranh của một số tập đoàn bán lẻ nước ngoài và bài học cho các siêu thị việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Duy Kiên Đào

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 378.597 Higher education

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2014

Mô tả vật lý: 130-134

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 558117

 Vietnam retail market has a much smaller scale than that of other developed economies in Asia but it owns some fundamental elements for quick growth such as: a large population in the region and the world with 90 million people in 2013, the golden population period, the fairly high economic growth rate over the past many years and the ever-improved living standards. In 2012, Vietnam retail turnover reached over USD 85 billion, the country was evaluated as
  an attractive destination to many multi-national retail businesses. However, in order to further raise its competitiveness in the home market, Vietnam supermarkets need to make further efforts and learn from successful foreign retail groups.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH