Marketing các kênh truyền thông xã hội điện tử cho các doanh nghiệp nhỏ và vừa: nghiên cứu tình huống website: www.lazada.vn

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phan Anh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 381.1 Marketing channels

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2014

Mô tả vật lý: 135-144

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 558312

It has become greatly important for small and medium enterprises to exploit and apply the benefits of e-social media tools in their business amid the current difficult econorhic time and crisis as a big number of their potential customers spend an enormou,s amount of their time on the e-social media services. The e-social media activities are now highly appreciated as they help enterprises improve their business efficiency, save costs, access potential customers and build up brand images, etc. The article generalizes fundamental theories on the research subjects, studies the situation of using social media tools to access customers, sell online and build up images in website www.lazada.vn by Internet Rocket Group, then comes up with some proposals to help Vietnam small and medium enterprises effectively exploit some marketing functions of the e-social media channels.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH