Marketing địa phương nhằm thu hút đầu tư vào các khu, cụm công nghiệp ở các tỉnh, thành phố việt nam (nghiên cứu điển hình trường hợp tỉnh hà tĩnh)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Việt Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 641.59597 Cooking

Thông tin xuất bản: TC Kinh tế & Phát triển, 2013

Mô tả vật lý: 56-63

Bộ sưu tập: Báo, Tạp chí

ID: 558313

There have been some research projects on applying local marketing in investment attraction. However, there are still some theoretical and practical issues that need further examination. This paper focuses on examining one core aspect of local marketing that is the delivery value to target investors, its structure, and evaluation of local marketing using the provincial investment attraction competition index in the context of Ha Tinh province. The paper also provides some policy implications.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH