Một số biện pháp tổ chức trò chơi xây dựng trong lớp mẫu giáo hòa nhập nhằm phát triển tính sáng tạo cho trẻ khuyết tật trí tuệ nhẹ

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Thành Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 649.5 Childrens activities and recreation

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 120-129

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 558414

Creativity is an important aspect of being human and an objective in preschool. Studies have shown that children with disabilities are often limited in expressing creativity rather than being limited in their ability to be creative. Constructive play is a type of innovative play through which children can learn how to problem solve, understand their world, express themselves and develop their creativity. This paper reviews research that has been done outside of Vietnam concerning the development of creativity in children through play. It also provides before play, during play and after play strategies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH