Nhân tố ảnh hưởng đến việc lựa chọn sử dụng internet banking của khách hàng khu vực tây nam bộ

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Phan Thị Diệu Thảo Lê, Sỹ Liên Ngô

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 332.1 Banks

Thông tin xuất bản: Công nghệ ngân hàng, 2013

Mô tả vật lý: 29-37

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559263

To find out the factors affecting the choice of using Internet banking of customers, the article has conducted survey on some 200 customers in the Southwestern Vietnam provinces. The results showed that cognitive factors of ease of use with the most impact to the intention to use Internet banking of customer, followed by awareness of the factors useful. From the study results, the authors have suggested a number of solutions to the commercial banking Vietnam can develop Internet banking services in the future.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH