Phân loại người học trong hệ quản lý học tập trực tuyến thích nghi

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 006.31 Machine learning

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ các trường đại học kỹ thuật, 2013

Mô tả vật lý: 122-126

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559468

The development of Learning Management System in the recent years has opened up intelligence-oriented solutions to classify students in online courses. In this paper, the authors show the psychological and pedagogical impacts of adopting Adaptive Learning Management System (ALMS) on improving the training quality of online courses. the authors set up a problem to realize and orient learners in the ALMS. To solve this problem, the authors first show the psychological fundamental of classifying learners. the authors then point out the reason to select the learning orientation model as a tool of identifying learners in online courses. Finally, the authors propose a suitable solution to applying this model into individualized learning in adaptive online-courses. As the result, this proposal will set up a pedagogical platform for integrating the solutions to build a software tool to classifying online students in ALMS in the next researches.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH