Phát triển các công cụ marketing của cửa hàng tiện lợi trên cơ sở hành vi người tiêu dùng ở các đô thị việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bảo Ngọc Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2014

Mô tả vật lý: 74-80

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559551

Convenience stores constitute important components in the retail distribution channel in Vietnam urban areas. Thanks. to their features and competitive advantages, convenience stores tend to grow quickly in big urbanities. However, the 3 criteria evaluations reveal that business efficiency of convenience stores still remains poor, mainly because business managers have failed to accurately identify and measure the behavior of selecting stores and business items in their stores. On this basis, some solutions to developing the marketing tools for convenience stores have been suggested for the period to 2020.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH