Phát triển chương trình đào tạo đại học ngành sư phạm kỹ thuật việt nam theo định hướng tích hợp cdio

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thu Trang Nguyễn, Văn Khôi Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 895.92 Literatures of East and Southeast Asia Sino-Tibetan literatures

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 58-66

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559560

To create a foundation for unifying the concepts involved and analyzing the theoretical and practical basis of developing the curriculum at the tertiary level, the CDIO integrated approach is quite useful. This article proposes a process and means to develop a curriculum for technology teacher training at the university level in Vietnam based on CDIO integrated orientation.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH