Phương pháp truyền thông marketing quảng bá doanh nghiệp: thực trạng và giải pháp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 254.4 Public relations and publicity

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2014

Mô tả vật lý: 61-66

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559695

Media marketing is an indispensable stage in .the marketing strategy of any enterprise. An effective media strategy will help enterprises to deliver positive messages on their products, services and images to consumers, from ,which encourages them to buy, establish a long-term relationship and build up good brands in the eyes of consumers. In the present fierce competitive, environment, the role of media marketing becomes ever more important. In Vietnam, media marketing has been established, developed and gained certain achievements. However the media strategies of many enterprises still remain deficient, inappropriate and unprofessional.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH