Quản lý hoạt động đánh giá kết quả học tập của sinh viên trong đào tạo giáo viên mầm non hiện nay

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lộc Thọ Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.21 Preschool education and kindergarten

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 130-135

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559751

In this article, the author publishes the results of his theoretical study on the assessment of students' learning outcomes and related theoretical issues in addition to the current manner in which preschool student learning outcome is to be assessed as taught at three central-level pedagogical colleges. Study results have shown that an assessment of students' learning outcomes can lead to an improvement in the teaching ability of preschool teachers. On this basis, the author proposes measures that are necessary and feasible to manage the assessment of preschool students' learning outcomes in light of current requirements for improved education.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH