Sử dụng một số bài toán nhận thức phần hóa hữu cơ lớp 11 nâng cao trong dạy học đặt và giải quyết vấn đề

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Oanh Đặng, Ngọc Huy Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 577.1 Specific ecosystem processes

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 94-102

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559934

Designing and using recognition problems (RP) in the teaching of chemistry is a way to encourage greater activity, self-reliance and creativeness. This is an innovative trend in teaching and learning methods today. The authors have used RP to develop students' ability to recognize and solve problems. This has been tested at Pham Hong Thai High School in Hanoi and the results were very good, meeting the objectives and improving the quality of chemistry teaching in this secondary school.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH