Sử dụng thí nghiệm thực hành nhằm nâng cao hiệu quả dạy học hóa học ở trường trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Ngọc Mai Ngô, Thị Kim ánh Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 502.4 Miscellany

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 45-56

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 559944

Chemical experiments play an important role in the development process of human perception of the world, and it is the foundation of teaching chemistry. Experiments are bridges between theory and practice that help students improve their practice skills and their thinking, thus inspiring them to learn chemistry. Chemical experiments are classified into three categories: teachers' performance, students' experiments and real experiments outside the classroom. Eight principles and five methods can be applied to plan chemistry lessons with experiments. Chemistry practice lessons should be planned in the light of Spickler method to improve students' independence, creativity and scientific passion.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH