Tác động của hiệu quả truyền thông lên lời nói truyền miệng - nghiên cứu trường hợp khách hàng là thuê bao điện thoại di động

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Lệ Chi Hoàng, Thị Minh An Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 384.53 Radiotelephony

Thông tin xuất bản: TC Kinh tế & Phát triển, 2013

Mô tả vật lý: 58-66

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560008

Word-Of-Mouth (WOM) has been known as a communication form that strongly impacts on consumer behavior. This study has explored how communication effectiveness of service providers impacts WOM To test the proposed research model, a survey method was used. The result of our research based on data collected from the survey of 257 cellular service subscribers shows: both personal selling communication effectiveness and interactive communication effectiveness positively and directly impact on WOM. However, the interactive communication affects on WOM stronger than personal selling communication. In addition, the study shows no significant impact of mass communication effectiveness on WOM. The finding of this study implies cellular service suppliers focusing their best efforts on interactive communication effectiveness to have positive WOM.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH