Tài sản thương hiệu của trường đại học theo cảm nhận sinh viên - nghiên cứu tại các trường đại học ở thành phố hồ chí minh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Minh Lý Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.827 Use of brands and trademarks

Thông tin xuất bản: TC Kinh tế & Phát triển, 2014

Mô tả vật lý: 79-87

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560090

This study aims to investigate the relationship between brand equity of the university and the perception of student. Brand awareness, brand loyalty, brand image, and perceived quality were selected to measure brand equity. Data were collected from a survey on the students at universities in Ho Chi Minh city and various data analysis methods were applied such as descriptive statistics, Cronbach's Alpha, Confirmatory Factor Analysis (CFA), linear regression model using SAS and SPSS. The results reveal that brand loyalty is the only factor which affects brand in the higher education context.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH