Thách thức quản trị và marketing trong xây dựng thương hiệu tập thể dựa trên xuất xứ đối với sản phẩm nông nghiệp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Lan Hương Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.1 Agriculture

Thông tin xuất bản: TC Kinh tế & Phát triển, 2013

Mô tả vật lý: 51-57

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560163

Geographical origin is seen as a branding tool for product to make it different. It is also a collective brand because its owned and used commonly and simultanously by many manufacturers. Collective branding, in terms of theory and methodology, is much more complex than building a private brand which is owned and used by a specific manufacturer. Brand managers need to examine the challenges involved in origin branding based on collective approach, that help them develop their compatible brand strategy. This paper addresses the management and marketing challenges in collective branding for agri-food products in general. The research has revealed a conceptual orientation for practical reseaches in origin branding for agri-food products in specific geographical areas.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH