Thang đo chất lượng dịch vụ bệnh viện

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Huy Lê, Đăng Quang Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 973.776 Hospitals

Thông tin xuất bản: Phát triển kinh tế, 2013

Mô tả vật lý: 50-63

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560181

 Quality of hospital services in particular and health care services in Keneral has become a major concern of the public. Overload in hospital, and quality of consultation and treatment pose many problems for both managers and researchers. There is only a few studies that introducing scales used for measuring and analyzing hospital services thereby suggesting measures to improve hospital services. This research uses the qualitative method to build a scale and the quantitative method to test it. The results show that the scale for measuring hospital services comprises .live potential variables: (1) Caring
  (2) Efficacy
  (3) Communication
  (4) Performance
  and (5) Appropriateness
  and allow authors to offer managerial implications that can help improve quality of hospital services and patients satisfaction.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH