Thí nghiệm vật lý thật, thí nghiệm tương tác trên màn hình và các biện pháp sử dụng phối hợp các loại thí nghiệm trong dạy học vật lý

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thu Hà Nguyễn, Xuân Quế Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 539.72 Particle physics; ionizing radiation

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ, 2013

Mô tả vật lý: 61-65

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560229

Currently, because of many different reasons kinds of physics experiments untapped and underutilized in Physics teaching. This made students passive in the learning process, affecting the quality of firm knowledge of students. Moreover, at present, in theory and practice are set out to study the problem coordination of experiments in teaching Physics, for example: the principles of coordinating experiments, the measures coordinating experiments and how to change the form of teaching institutions to promote positive, autonomy and creativity of students. In this article, the authors will present a number of issues related to real experiments, interaction experiment on the computer screen and measures coordinating the experiments in Physics teaching to promote positive, autonomy and creativity of students.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH