Thương mại điện tử - những thách thức và triển vọng mở rộng thị trường của doanh nghiệp

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thuý Hồng Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 174.4 Business ethics

Thông tin xuất bản: TC Khoa học Thương mại, 2014

Mô tả vật lý: 123-129

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560482

E-commerce and online transactions have generated considerable changes in the ways enterprises seek to expand their market globally. Information from E-commerce index indicates that e-commerce development can bring about important potentials to enterprises, but they also pose new challenges to online-based companies in looking for target markets. The article discusses a new approach to help overcome e-commerce barriers in three aspects: designing websites, completing organizational mechanism and improving information infrastructure. This help enterprises to use e-commerce to quickly approach and sustainably manage their customer relationships in the modern business environment.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH