Trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và cảm nhận của khách hàng - nghiên cứu định tính trong ngành thức ăn chăn nuôi tại miền bắc việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hồng Hà Nguyễn, Thị Tuyết Mai Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.408 Social responsibility of executive management

Thông tin xuất bản: TC Kinh tế & Phát triển, 2013

Mô tả vật lý: 45582

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560703

Corporate social responsibility (CSR) has been studied for many years by international scholars. In Vietnam, the research on the topic seems to be limited, especially the study from customer perspective. This article attempts to understand how companies are implementing social responsibility and the customers' perceptions of this issue. A qualitative study was conducted through in-depth interviews with the two groups of the corporate managers and the customers in the animal feed industry in the North of Vietnam. The findings show that most companies have been implementing the CSR initiatives. From customer perspective, they highly appreciate companies' activities, and its consequences are trust, reputation and satisfaction.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH