Ứng dụng công nghệ thông tin truyền thông trong giảng dạy triết học dựa trên lý thuyết tạo dựng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 320.01 Philosophy and theory

Thông tin xuất bản: Khoa học, 2013

Mô tả vật lý: 86-92

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 560827

Studying in a modern society requires comprehensive innovation in order to acquire the skills needed by global citizens. Information and Communication Technology (ICT) is one of important tool that helps educators reach that target. The role of ICT is prominent when it is carried out based on the constructivism teaching theory. However, the understanding and application of ICT by educators varies and is in many cases insufficient to obtain adequate results. In this paper, the authors discuss the direction of applying ICT on the basis of constructivism theory when teaching philosophy in order to soften abstract philosophy knowledge and help students study this subject more efficiently.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH