Nâng cao hiệu quả dạy học môn toán ở các lớp cuối cấp tiểu học trên cơ sở vận dụng lý thuyết kiến tạo

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hương Đinh, Thị Thu Thủy Lại, Thị Duyên Ngô, Thị Nhung Phạm, Ngọc Bích Trần, Thị Ngọc Anh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 160.1 Logic

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2014

Mô tả vật lý: 183-188

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 563445

Applying the theory of construct in general teaching, teaching math in particular will contribute to develop the capacity to learn and improve teaching effectiveness. Through learning activities, pupils construct knowledge themselves under the direction and orientation of teachers. In particular, for the end of primary school classes (grades 4, 5), the training for pupils having creativity, collaboration capabilities, the ability to self-learning, self-study,... is necessary. For this reason, the authors propose a number of measures to contribute to improving the effectiveness of teaching math at the end of primary school classes base on construct theory.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH