Thiết kế và sử dụng bản đồ tư duy trong dạy học hóa học đại cương ở trường đại học kỹ thuật

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Tuấn Nguyễn, Trung Ninh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 660.2 General topics in chemical engineering

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2014

Mô tả vật lý: 197-202

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 563448

A mind map is a diagram used to visually outline information. A mind map is often created around a single word or text, placed in the center, to which associated ideas, words and concepts are added. Major categories radiate from a central node, and lesser categories are sub-branches of larger branches. Categories can represent words, ideas, tasks, or other items related to a central key word or idea.. Using mind maps in teaching is a positive teaching technics, help faculty initiative, flexibility, saving time in teaching, help students maximize their creativity, ability from only, remember, painting skills, and create psychological comfort, stimulate students' interest in learning. This article will guide teachers and students in Technical University use mind maps in chemical practices to contribute to the renewal of teaching and learning methods, resulted in higher learning and building create a more positive learning environment.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH