Nghiên cứu sự hài lòng của du khách nội địa về chất lượng dịch vụ tại làng cổ đường lâm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Tuyết Lê, Anh Trụ Nguyễn, Hữu Cường Trần, Thị Thương Trần, Thị Hằng Nga Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.4791 Secondary industries and services

Thông tin xuất bản: Khoa học và Phát triển, 2014

Mô tả vật lý: 620-634

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 564955

 The study identified main factors and evaluated the satisfaction of domestic tourists with the quality of tourist services in Duong Lam Ancient Village. Several reseach methodologies were applied in this study., consisting of descriptive statistics, comparative statistics, Exploratory Factor Analysis (EFA) and the Multiple Variable Regression. The findings of the research indicated that the satisfaction of domestic tourists with the quality of tourist services in Duong Lam Ancient Village was influenced by 35 single indicators categorized into 6 factors, viz. service ability
  prices of goods and services
  culture
  traditional handicrafts
  traditional festivals
  cuisine. About 80 percent of domestic tourists satisfied the tourist quality in the ancient village. However, some visitors have complained about the poor quality of tourist services in the ancient village. Therefore, to capture the tourists' satisfaction, it is necessary to diversify tourist services as well as maintain and improve the current tourist service quality.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH