Phương pháp xác định vấn đề trong học theo vấn đề

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Hằng Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 153.43 Reasoning

Thông tin xuất bản: Khoa học và Công nghệ (Đại học Thái Nguyên), 2014

Mô tả vật lý: 159-164

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 567456

Problem-based learning is a student-centered pedagogy, in which students collaboratively solve complex and practices problems. Stage identify problem that are important to well-organized problem-based learning method. In this article, the authors distinguish two types of problems and problembased learning towards ill-structured problems. Those are the issues that are not clear, are not identify the correct answer, there are many solutions with the large amount of information. Methods for the identification ill-structured problems is based on the central principles and concepts. From the central principle and concepts built into problems or finding the existence of them in practice or by building elements opposed.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH