Dạy học hóa học theo định hướng phát triển năng lực thông qua hệ thống bài toán tiếp cận chương trình đánh giá học sinh quốc tế (pisa)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Đặng Chi Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 540.71 Chemistry and allied sciences

Thông tin xuất bản: Khoa học (Đại học Quy Nhơn), 2014

Mô tả vật lý: 39-50

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 567472

Education program-oriented approach to develop educational capacity or capability approach is becoming the main trend attracting the attention of the majority of the countries and is considered as one of the best approaches to build up educational programs to meet the demands of society in the twenty-first century. Nowadays, besides conveying knowledge, shaping learners with positive, active attitude and responsibility with the family, community and society, teaching chemistry also educate students relevant skills aiming at forming and developing students' competence. This paper presents the way of teaching chemistry in line with capacity development at high school via chemistry exercises through international student assessment program (PISA).
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH