Tổ chức đánh giá quá trình theo tiếp cận năng lực trong dạy học sinh học trường trung học phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Ngọc Mưu Nguyễn, Đình Văn Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 570.78 Life sciences Biology

Thông tin xuất bản: Tạp chí thiết bị giáo dục, 2015

Mô tả vật lý: 83-85

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 570663

 This article refers to the organizational formative assessment about approaching competency in teaching Biology at high schools. This process underwent four steps:Determine the competencys
  Design the formative assessment tools
  Organize the formative assessment
  Assessment the competency of students. With the aim of taking the feedback to students and teachers, formative assessment concerns the effectiveness of teaching activities in developing the competency of the learner rather than prove students have achieved a level of success certain area.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH