Ảnh hưởng của sự sẵn sàng công nghệ đến sự chấp nhận công nghệ và sự hài lòng của khách hàng tại các khách sạn cao cấp ở khánh hòa

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Huy Lê, Thị Kim Anh Nguyễn, Thị Hoàn Nguyên Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 330 Economics

Thông tin xuất bản: Kinh tế và quản lý, 2017

Mô tả vật lý: 37-43

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 577776

Checking the impacts of technology readiness, technology adoption and customer satisfaction on the technology of luxury hotels in Khanh Hoa province. Analysis results from 368 survey samples of tourists staying at high-class hotels in Khanh Hoa province show that: only two components are optimistic, the change has an impact on customers' feelings for use. and optimism, discomfort that affects the sense of usefulness. In addition, the components of optimism, innovation and insecurity of technology readiness affect customer satisfaction about the hotel. Besides, the study also proves that easy-to-use perception affects the perceived usefulness and directly affects customer satisfaction. The results of this study are intended to contribute to improving the knowledge of customer behavior in the hotel business and previous research has not been mentioned.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH