Giải pháp nhằm hỗ trợ phát triển các thương hiệu thực phẩm an toàn dưới góc độ cạnh tranh và bảo vệ người tiêu dùng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Tiến Dũng Phạm

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 650 Management and auxiliary services

Thông tin xuất bản: Tạp chí công thương, 2018

Mô tả vật lý: 262-267

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 578015

The construction and development of safe food brands in particular and the National brand for Vietnamese products in general is one of the national key programs, which have been assigned by the Prime Minister to the Ministry of Industry and Trade to preside over implemented in Decision No. 253/2003 / QD-TTg dated November 25, 2003. The program has called for the participation of many agencies, ministries and agencies at the central and local levels. As a result of the Program, many Vietnamese food brands have affirmed their position not only in the domestic market, but also in the international market. However, these results are only initial successes, and many Vietnamese food brands need to be perfected, reaching to international standards to be placed in consumers' shopping carts in the world.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH