Tự đánh giá năng lực của học sinh trung học phổ thông và các nguồn gốc ảnh hưởng

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Anh Thư Nguyễn, Thị Vân Phùng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 150 Psychology

Thông tin xuất bản: Tâm lý học, 2018

Mô tả vật lý: 61-70

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 578376

High school students have an average level of self-assessing in all three aspects: emotional capacity, social capacity and learning capacity. The study shows a statistically significant difference in self-assessment of students' general capacity between two schools (inner-city and suburban), self-assessment of general capacity increases by grade level (10, 11 and 12). ). The research results also indicate in three sources affecting the self-assessment of students' ability (the source of personal experience - encouraging encouragement, the origin of physical and emotional state and the origin of learning from the commune). Assembly), the source of self-experience - social encouragement has the most predictive effect on the change in self-assessing of student.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH