Shielded by Education? The Buffering Role of Education in the Relationships Between Changes in Mental Health and Physical Functioning Through Time Among Older Europeans.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Jason Settels

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: United States : Journal of applied gerontology : the official journal of the Southern Gerontological Society , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 59021

This study investigated among older Europeans how physical function limitations lead to depressive symptoms and reductions in quality of life and well-being, and vice-versa. Further examined was how years of education moderate these relationships. These objectives were pursued using a sample of Europeans aged 50+ years (
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH