Comorbid Word Reading and Mathematics Computation Difficulty at Start of First Grade.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Marcia A Barnes, Eunsoo Cho, Daniel R Espinas, Douglas Fuchs, Lynn S Fuchs, Tuire Koponen

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại: 604.25 Preparation and reading of copies

Thông tin xuất bản: United States : Journal of learning disabilities , 2025

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: NCBI

ID: 59219

The purpose of this analysis was to describe cognitive processes associated with comorbid difficulty between word reading (WR) and mathematics computation (MC) at the start of first grade among children selected for WR and MC delays. A sample of 234 U.S. children (mean age 6.50 years,
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH