Thay đổi cách dự giờ và đánh giá bài dạy theo định hướng kiểm soát đầu ra

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: ánh Tuyết Phạm, Trung Ninh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.2 School administration; administration of student academic activities

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học, 2011

Mô tả vật lý: 131-138

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 620540

In recent years, Vietnam's education has changed in terms of objectives, contents, teaching and learning methods. In spite of the effort of the government, Vietnam's education system has not yet met the demand of the society. Among many reasons, the important one is the evaluation of all the old teaching ways, which are outdated. In this paper, the change in observing lectures and evaluating lessons by the orientation of outcome-based curriculum and "study of lessons" will be discussed.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH