Nghiên cứu kết quả triển khai mô hình "tuyến phố hiến máu" tại hà nội năm 2011

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thanh Hằng Lê, Mạnh Quân Ngô, Tiến Dụng Ngô, Anh Trí Nguyễn, Xuân Quý Nguyễn, Hán Phu Trương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 362.14 Professional home care

Thông tin xuất bản: Y học Việt Nam, 2011

Mô tả vật lý: 100-105

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 622319

 Aim: To evaluate the results of the model of roadshow campaign for blood donation in Hanoi in 2011. Methodology: descriptive and retrospective study, target groups are of the model of roads how campaign for blood donation, residents and blood donors across the streets. Results: In the process of implementing 4 blood collections at 4 districts, there were 13 meetings, 8,000 invitation letters, 16 drives of collection (both mobile blood buses and fixed sites), collected 376 units of blood
  76.8 percent of donors are between the ages of 18 and 34. Conclusion: Effective communication campaign for voluntary non-remunerated blood donation and the model of roadshow campaign for blood donation have received many concerns from residents, press and media agencies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH