Các cách tiếp cận của khái niệm phân số trong lịch sử và sách giáo khoa toán ở tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hữu Tòng Dương

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.334 Data processing Computer science

Thông tin xuất bản: Tạp chí Khoa học, 2012

Mô tả vật lý: 68-73

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 622537

History brought different approaches to a mathematical concept. Learning theorists, textbook authors chose the approaches in accordance with pupils' cognitive levels and characteristics. Therefore, a mathematical concept in the textbook could not be approached as the same in the history. In this article, the approaches to fractional concept in history and mathematics textbooks in primary school are clarified.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH