Quan điểm và giải pháp tái cấu trúc chiến lược thương mại điện tử của các doanh nghiệp thuộc hapro

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Việt Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.872 Telemarketing and direct marketing both formerly 658.84

Thông tin xuất bản: Tạp chí, 2011

Mô tả vật lý: 37-42

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 623089

On the basis of established content models and research methods, the authors use to assess the status of effective e-commerce strategy of the enterprises of Hapro in recent years. The article also offers the viewpoints on developing major solutions to restructure e-commerce strategy in the enterprises of the Hapro Corporation in the coming time.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH