Marketing địa lý với việc lựa chọn địa điểm bán hiệu quả

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Trí Dũng Vũ

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Tạp chí, 2011

Mô tả vật lý: 51-54

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 623112

In Vietnam, the application of marketing is increasingly popular. However, due to many reasons, geomarketing is still inadequate interest or has not been used effectively. The article refers to the geomarketing with the most suitable sale locations on the basis of asserted the importance of the relationship between geographical factors, consumers and marketing decisions of enterprises.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH