Du lịch việt nam hướng tới một thương hiệu mạnh

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Thạch

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 338.4791 Secondary industries and services

Thông tin xuất bản: Cộng sản, 2012

Mô tả vật lý: 78-83

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 623861

The period of 2011-2015, Vietnam tourism is intended to be focused on building and popularizing brand name, gradually positioning in the regional tourism market and in the world, creating a breakthrough in terms of efficiency and professional. The article introduces the processes, roadmaps and solutions to develop and promote the Vietnamese tourism brand name.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH