Thiết kế các hoạt động giáo khoa khi dạy học thực nghiệm bài "phương trình đường tròn" (hình học 10)

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Công Vĩnh Đặng

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 516.13 Combinatorial geometry

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 39-40

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 623949

 Currently, teaching through scholastic activities has been widely applied by teachers at all levels. In the article, with this approach, the author have achieved positive results. However, the problems the author is experiencing are: there are no instructional designs for the activities available
  as a result, most teachers who wont to employ the approach must prepare their own design. In this paper, the author would like to introduce some scholastic activities that have been on trial with productive results on teaching "equation of the circle".
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH