Kết quả rèn luyện kĩ năng học hợp tác cho sinh viên sư phạm trong hoạt động nhóm

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Quỳnh Phương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370.152 Conscious mental processes and intelligence

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 26-28

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 624141

This article sums up some basic matters about organizing period and experimental result on training cooperative learning skills for pedagogy students in team works carried out in Hai Phong University. From this result the author proposes some petitions in order to improve the effect of training cooperative skills for pedagogy students in team works in teacher training organizations.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH