Đổi mới căn bản và toàn diện giáo dục - đào tạo việt nam - đề xuất một số biện pháp từ nhận diện thực tiễn giáo dục

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Tuyết Hạnh Lê

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 370.9597 Historical, geographic, persons treatment

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 45546

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 624168

Educational renovation is a substantially urgent issue nowadays. It should begin with the realization of the backwards, the stagnation in education. And the indirect reasons which stands behind that. Renovating Vietnamese Education basically and thoroughly is a significant revolution in its system from studying assessment, educating structures to forming Vietnamese educational standard according to intematlonal educational standard... However, the initial step is the policy towards teachers.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH