Lỗi chính tả của học sinh tiểu học qua số liệu thống kê các chữ trong sách tiếng việt

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Quý Thành Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.6 *Language arts (Communication skills)

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 47-49

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 624184

In the training of Vietnamese dictation in elementary schools, the approach of feedback-to-error levelized by class and regional dialect may bring positive results. The article presents 495 Vietnamese syllables which appear with high frequency in the elementary textbooks Vietnamese. It shows that if pupils are trained to write correctly these syllables (selection by dialect will reduce the number of syllables to be trained) overcome up to seventy percent out of their possible spelling errors.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH