Phát triển quan hệ đối tác kinh doanh của các doanh nghiệp thành viên kênh phân phối nội địa ở việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Hoàng Nguyễn, Thị Thuỳ Dương Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Tạp chí, 2012

Mô tả vật lý: 14-19

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 625654

Retailers have long been considered by marketing experts as a value-creating element in the distribution channel. Recent article have shown the urgent need of researching the importance of the cooperation between manufacturers and other independent elements. For this reason, this article focuses on analyzing the relations among various elements in the distribution channel on the basis of an assumption that once these relations are improved, the value of goods will be improved through increasing the utility of the products or reducing their costs.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH