Các quan niệm về chướng ngại trong dạy học toán ở phổ thông

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Văn Tiến Lê, Anh Dũng Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.7 *Mathematics

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 38-41

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 627465

This article is about the difference between the conception of obstacles by Plaget's adoption and the conception of obstacles by French didacticians, represented by Guy Brousseau. This writing indicates the characteristics which can be used to distinguish the overcoming of obstacles and Plaget's adoption as well as it's application into teaching mathematics and didactical researches.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH