Sử dụng phương pháp kiểm tra đánh giá phù hợp với mục tiêu đào tạo ở các cơ sở dạy nghề

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thị Thanh Trần

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 378.13 Higher education

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 27-29

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 627482

The aim of the assessment is to evaluate the situation and to ortent the adjustment of the teaching and the learning so that this plays an important role in the teaching process as well as the vocational training. In present, there are three types of the assessment method: observation, writing and interview. Each one has the particular advantages as well as the disadvantages and choosing the suitable method to adapt the educational target is very necessary. In the present vocational training, the intergation of observation and interview indicates the clear.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH