Đánh giá học sinh khuyết tật trí tuệ trong lớp học hoà nhập tiểu học hiện nay ở việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Nguyễn Trang Thu Đinh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.9 Special education

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2012

Mô tả vật lý: 36-38,57

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 627486

Inclusive education - one among education models for children with intellectual disabilities that show the most strengths - was implemented in Vietnam from 1990s of the 20th century. Based on experience learnt from pioneering countries, Vietnam has been trying best efforts in implementing this model and has gained certain success. However, due to many different factors, inclusive education in Vietnam currently faces with various challenges such as nave nor naa ngn' analysis or performance of these special children in order to give them right and practical orientation, and help them in their future development process.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH