Áp dụng so sánh đối chuẩn trong cải tiến chất lượng dịch vụ của các hãng hàng không việt nam

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Minh Hiếu Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 387.7 Air transportation

Thông tin xuất bản: Giao thông vận tải, 2012

Mô tả vật lý: 28-30

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 629014

In the world, many companies and organisations have applied Benchmarking in evaluating their situation in comparison with their competitors and learning experiences from other companies in order to continuously improve their business processces and operations. However, Benchmarking is new in Vietnam and is not familiar to Vietnamese companies. This article introduces an overview of Benchmarking as an improvement tool to enhance company's product/service quality in general and the application of Benchmarking in improving Vietnamese airlines' service quality in particular.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH