Củng cố bài giảng môn sinh học bằng việc sử dụng graph theo hướng phát huy tích cực của người học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Thế Hưng Nguyễn, Thị Hà Phương Trịnh

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 372.35 Science and technology

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2011

Mô tả vật lý: 43-45,51

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 630813

In the process of teaching a lesson. the step of review plays an important role. Specially, not only does it help learners form a connection between knowledge units but it also creates a lot of interest for learners. Generally, after finishing a lesson. teacher gave a summary of major knowledge. However, this method does not show a modem education opinions, in order to enhance the activities of learners: teach them the way to learn and learning by doing. This article introduces and analyse the meaning of the way of review by using graphs, giving out the process of using them in the step of review, by way of illustration.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 36225755 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH