Đảm bảo chất lượng chương trình giáo dục cho học sinh khuyết tật trí tuệ học hoà nhập ở tiểu học

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Xuân Hải Nguyễn

Ngôn ngữ: vie

Ký hiệu phân loại: 371.9 Special education

Thông tin xuất bản: Tạp chí Giáo dục, 2013

Mô tả vật lý: 22-23,38

Bộ sưu tập: Metadata

ID: 631088

 The article's contents mention to: I/ Basic definitions as: a- Intellectual disability
  b- Educational curriculum for students with intellectual disability in inclusive setting at primary schools
  c- Quality assurance of education
  2/ Steps and its contents of quality assurance of curriculum for students with intellectual disability in inclusive setting at primary schools as: a- Step 1: Quality control of cuntculum
  b- Step 2: Self-assesment of quality of educational curriculum
  c- Step 3: Accreditation of quality of educational curriculum
  d- Step 4: Improving of quality of educational cuntculum
  3/ Some inclusion.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH